Μεγάλη επιτυχία του Δήμου Χερσονήσου στην Πρώτη Τουριστική έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα, στη Στοκχόλμη με τίτλο «GREKLAND PANORAMA»

 

Χερσόνησος, 18 Φεβρουαρίου 2014

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Μεγάλη επιτυχία της παρουσίας του Δήμου Χερσονήσου στην Πρώτη Τουριστική έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα, στη Στοκχόλμη με τίτλο «GREKLAND PANORAMA»


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία του Δήμου Χερσονήσου στην Πρώτη Τουριστική έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα στη Σκανδιναβία που πραγματοποιήθηκε στην Στοκχόλμη από 14 - 16/2/2014 με τίτλο «GREKLAND PANORAMA». Ο Δήμος Χερσονήσου συμμετείχε στην έκθεση διαθέτοντας χώρο σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ηρακλείου, το Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου (ΕΒΕΗ), την Ένωση Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ», την Ένωση Ιδιοκτητών Ενοικιαζομένων Δωματίων Αν. Κρήτης KNOSSOS, το Τουριστικό Πρακτορείο Trip Creta και τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου.

 

Η συμμετοχή τόσο των επαγγελματιών του τουρισμού όσο και του κοινού ήταν αθρόα μέχρι και την τελευταία στιγμή της έκθεσης ώστε ο αριθμός των επισκεπτών να υπολογίζεται σε 7.000 περίπου μέσα σε τρεις ημέρες. Ο Δήμος Χερσονήσου σε συνεργασία με τους επαγγελματικούς φορείς διοργάνωσε μια πρωτότυπη δράση με τη συμμετοχή των επισκεπτών. Συμπλήρωσαν ένα ειδικό έντυπο το οποίο ζητούσε τον επιθυμητό χρόνο πραγματοποίησης των διακοπών τους και τα ενδιαφέροντά τους. Στο τέλος της διαδικασίας πραγματοποιήθηκε ειδική κλήρωση προσφοράς δωρεάν διακοπών στη Χερσόνησο, προσφορά των επιχειρηματιών του Δήμου. Με τη δραστηριότητα αυτή ο Δήμος συγκέντρωσε μια χρήσιμη βάση δεδομένων 700 ατόμων με δυνατότητα αξιοποίησης για τον εμπλουτισμό και την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.  Επίσης διατέθηκε υλικό τουριστικής προβολής του Δήμου Χερσονήσου, ο νέος χάρτης του Δήμου καθώς και φυλλάδια για θεματικό τουρισμό.

 

Ο Δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης συμμετείχε στην έκθεση στον εντυπωσιακό εκθεσιακό κέντρο  Globe Arenas και δήλωσε:  «Ο Δήμος Χερσονήσου ο πλέον δυναμικός και τουριστικός Δήμος της Κρήτης δε θα μπορούσε να μη συμμετέχει σε ένα τέτοιο γεγονός κατά τη διάρκεια του οποίου μας δόθηκε η ευκαιρία με τον πιο στοχευμένο και επαγγελματικό τρόπο να προβάλλουμε τον προορισμό, τόσο μέσα από τα νέα μέσα προώθησης (βιντεοπαραγωγές, το νέο χάρτη εμπειριών και τις πρόσφατες εκδόσεις θεματικού τουρισμού), όσο και μέσω των πολυάριθμων επαφών και συναντήσεων που είχαμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε σε μια πολλά υποσχόμενη για τον τουρισμό αγορά όπως είναι οι Σκανδιναβικές χώρες.»