ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 96.2024 ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΠΟ 01.01.2025 ΕΩΣ ΚΑΙ 31.12.2025
Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
ΑΠΟΦΑΣΗ με αριθμό 96/ 2024
Ο Δήμαρχος Χερσονήσου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις
διατάξεις του άρθρου 30 του Ν.
5056/2023 «Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση
νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, ….……… και λοιπές διατάξεις του
Υπουργείου Εσωτερικών» [Α΄ 163]
2. Τις
διατάξεις του άρθρου 204 του Ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου
της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Πρόγραμμα
Κλεισθένης Ι» [Α΄133] όπως ισχύουν.
3. Τις
διατάξεις των άρθρων 2, 58, 59 και 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» [Α΄87]
, όπως ισχύει .
4. Την υπ’ αριθ. 28549/16.4.2019 απόφαση του
Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής
Αυτοδιοίκησης της χώρας με το Ν. 3852/2010» [Β΄1327] , όπως ισχύει .
5. Την
υπ΄αριθ. 2846/Β4-461/21.4.2023 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής
Αρχής [Β΄2802] «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2021 που
αφορούν στον μόνιμο πληθυσμό της Χώρας».
6. Την υπ΄
αριθ. 5076/22.7.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Κρήτης «Έγκριση ΟΕΥ Δήμου Χερσονήσου» [Β΄1827], , όπως τροποποιήθηκε με την
15701/28.11.2013[Β΄3113/9.12.2013] όμοια απόφαση του , όπως ισχύει .
7. Τη
διενέργεια των δημοτικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου 2023 και των
επαναληπτικών εκλογών της 15ης Οκτωβρίου για την ανάδειξη των
δημοτικών αρχών , της δημοτικής περιόδου 2024-2028.
8. Τις
διατάξεις της αριθ. 1237/AΠ.94548/6.11.2023 [ΑΔΑ:9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ] Εγκυκλίου του
Υπουργείου Εσωτερικών «Γνωστοποίηση διατάξεων του Ν.5056/2023 [Α΄163] για την
αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης των δήμων και την κατάργηση των
Δημοτικών Ν.Π.Δ.Δ.».
9. Τις
διατάξεις της αριθ. 1333/απ110822/2023 [ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90] Εγκυκλίου του
Υπουργείου Εσωτερικών, σχετική με τον ορισμό των Αντιδημάρχων.
10. Την αριθ. Απόφαση 34/2023 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ηρακλείου ανακήρυξης επιτυχόντος συνδυασμού και επιλαχόντων συνδυασμών για το Δήμο Χερσονήσου , όπως διορθώθηκε με την αριθ. 42/2023 απόφαση του ίδιου δικαστηρίου.
11. Το πρακτικό ορκωμοσίας των αιρετών του Δήμου Χερσονήσου, για τη δημοτική περίοδο
2024-2028.
12. Το γεγονός ότι ο Δήμος Χερσονήσου αποτελείται από τέσσερις [4] δημοτικές ενότητες [Γουβών, Επισκοπής, Μαλίων και Χερσονήσου].
13. Τις ανάγκες του Δήμου μας.
14. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν επτά (7) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α΄ Ορίζουμε Αντιδημάρχους του Δήμου Χερσονήσου, για το χρονικό διάστημα από 01.01.2025 μέχρι και 31.12.2025 τους κάτωθι Δημοτικούς Συμβούλους του επιτυχόντος συνδυασμού «ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ» :
· Με αντιμισθία :
1. Κατσαμποξάκης Σπυρίδων του Βλασίου
2. Μακράκης Σπυρίδων του Κωνσταντίνου
3. Μαστοράκης Γεώργιος του Χαραλάμπους
4. Μπάτσης Δημήτριος του Χρήστου
5. Πλευράκη Δέσποινα του Εμμανουήλ
6. Πλευράκης Εμμανουήλ του Γεωργίου
7. Σταυρουλάκης Νικόλαος του Γεωργίου
· Χωρίς αντιμισθία
8. Θραψανιώτη Αικατερίνη του Νικολάου
9. Ροδιτάκης Τηλέμαχος του Δαυϊδ
Β΄ Μεταβιβάζουμε στους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους την άσκηση των παρακάτω αρμοδιοτήτων, όπως αυτές περιγράφονται αναλυτικά στον ισχύοντα Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, στο άρθρο 75 του Ν.3463/2006 [Α΄114] και ασκούνται από τις οργανικές μας μονάδες, τις οποίες [μονάδες] θα έχουν υπό την επίβλεψη και έλεγχο τους :
- 1. Στον κ. Κατσαμποξάκη Σπυρίδωνα του Βλασίου Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και κατά τόπον για τη Δημοτική Ενότητα Μαλίων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α] Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες :
- Περιβάλλοντος, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Κυκλικής Οικονομίας ,
- Γραφείου κίνησης,
- Οργάνωσης και Λειτουργίας Μηχανοστασίου,
- Πολιτικής Προστασίας,
- Εμπορίου,
- Επιχειρηματικότητας,
- Καθημερινότητας,
- Δημοτικής Αστυνομίας,
- Φροντίδας ζώων συντροφιάς,
- Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος , και
- Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα: άρθρο 75 Ιβ περιβάλλοντος τις με αρ. 2,3,4,5,6,8,18,25,26,27,28,29 αρμοδιότητες , άρθρο 75 Ιγ ποιότητας ζωής και Εύρυθμης Λειτουργίας των πόλεων και των Οικισμών με αρ. 5,8,9,10,28,29-40,άρθρο 75 Ιε Κοινωνικής Προστασίας της με αριθ. 22,23 και 26 αρμοδιότητες, άρθρο 75 Ιζ Πολιτικής Προστασίας της με αριθ. 1-4 αρμοδιότητες, άρθρο 75 Ιη Αγροτική Ανάπτυξη – Κτηνοτροφία -Αλιεία τις με αριθ. 18,20-24,33,34 ,41 ,44-47,51 και 59 αρμοδιότητες, άρθρο 75ΙΙ τις με αριθ. 11,13-
20,22,25,28-31,36-40 αρμοδιότητες
Β. Κατά τόπον αρμοδιότητες
αα] Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα ,
ββ] την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γγ] Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού , που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα , σε κατάσταση καλής λειτουργίας ,
δδ] την υπογραφή , με εξουσιοδότηση του δημάρχου , βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων , που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας , και
εε] τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους .
- 2. Στον κ. Μακράκη Σπυρίδωνα του Κων/νου, Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και κατά τόπον, για τη Δημοτική Ενότητα Επισκοπής, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες :
- Αγροτικής Ανάπτυξης ,
- Άρδευσης ,
- Κτηνοτροφίας, Αλιείας ,
- Αγροτικής
Οδοποιίας , και
- Συντονισμός και υποστήριξη των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Επισκοπής
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα : άρθρο 75Ιη Αγροτική Ανάπτυξη -Κτηνοτροφία-Αλιεία τις με αριθ. 1,2, 4-18,25-32,35-40,42,48,49,50-58,60-65 και 68 αρμοδιότητες.
Β. Κατά τόπον αρμοδιότητες :
αα] Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
ββ] την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γγ] Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού , που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας ,
δδ] την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, και
εε] τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους .
- 3. Στον κ. Μαστοράκη Γεώργιο του Χαραλάμπους, Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Δημόσιας Υγείας,
- Κοινωνικής Πολιτικής,
- Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης,
- Κοινωνικής Συνοχής,
- Δομών Βρεφικής , Νηπιακής & Προσχολικής Ηλικίας,
- Θεμάτων Τρίτης Ηλικίας, και
- Εναρμόνιση Δράσεων ΑμεΑ
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα : άρθρο Ιγ Ποιότητα Ζωής και Εύρυθμης Λειτουργίας των Πόλεων και των οικισμών την με αριθ. 30 αρμοδιότητα , άρθρο Ιε Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης τις με αριθ. 1-3 , 4-8 , 10-14 , 16-21 , 24 , 25 και 27-35 αρμοδιότητες
- 4. Στον κ. Μπάτση Δημήτριο του Χρήστου , Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και κατά τόπον , για τη Δημοτική Ενότητα Χερσονήσου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Α. Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες :
- Τεχνικών Έργων,
- Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εύρυθμης Λειτουργίας των οικισμών,
- Ποιότητα Ζωής,
- Αστικής Ανάπτυξης, Συγκοινωνιών, Κυκλοφορίας, Στάθμευσης,
- Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, και
- Κλιματικής Αλλαγής
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα : άρθρο 75 Ια Ανάπτυξης τις με αριθ. 1-7 , 9-11 αρμοδιότητες , άρθρο 75 Ιβ Περιβάλλοντος τις με αριθ. 1 , 7 , 11-24 και 30-32 αρμοδιότητες , άρθρο 75 Ιγ Ποιότητας Ζωής και Εύρυθμης Λειτουργίας των Πόλεων και των Οικισμών τις με αριθ. 1-4 , 7 , 11-21 και 23-27 αρμοδιότητες, άρθρο 75 Ιστ Παιδείας , Πολιτισμού και Αθλητισμού τις με αριθ. 4 , 7 και 11 αρμοδιότητες, άρθρο 75 Ιη Αγροτική Ανάπτυξη – Κτηνοτροφία – Αλιεία τις με αριθ. 66 και 67 αρμοδιότητες , άρθρο 75 ΙΙ τις με αριθ. 12 και 41 αρμοδιότητες .
Β. Κατά τόπον αρμοδιότητες :
αα] Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
ββ] την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γγ] Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού , που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας ,
δδ] την υπογραφή , με εξουσιοδότηση του δημάρχου , βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων , που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, και
εε] τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- 5. Στην κ. Πλευράκη Δέσποινα του Εμμανουήλ , Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Παιδείας ,
- Πολιτισμού , Αθλητισμού ,
- Ισότητας ,
- Εθελοντισμού ,
- Δια Βίου Μάθησης
, και
- Διασύνδεσης του Δήμου με τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και τα Ερευνητικά Κέντρα.
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα: άρθρο 75 Ιστ Παιδείας , Πολιτισμού και Αθλητισμού τις με αριθ. 1-3 , 5, 6 , 8 , 9 , 13-15 , 17 , 18-26 και 28-31 αρμοδιότητες
- 6. Στον κ. Πλευράκη Εμμανουήλ του Γεωργίου , Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Οικονομικών θεμάτων και ιδίως :
Α. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα Εσόδων & Περιουσίας, Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Ταμείου, Προμηθειών, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής βεβαίωσης – Εισπράξεων και Κοινοποιήσεων Φορολογητέας Ύλης, Εκκαθάρισης Δαπανών, Λογιστηρίου- Διπλογραφικού , Ταμείου και Διαχείρισης Υλικών και Εξοπλισμού Γραφείων .
Β. Την έγκριση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης .
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα : άρθρο 75 Ια Ανάπτυξης τις με αριθ. 12-14 αρμοδιότητες , άρθρο 75 Ιγ Ποιότητα Ζωής και Εύρυθμης Λειτουργίας των Πόλεων και των Οικισμών, την με αριθ. 6 αρμοδιότητα , άρθρο 75 Ιστ Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, τη με αριθ. 16 αρμοδιότητα, άρθρο 75 ΙΙ τις με αριθμ. 21 , 24 και 42 αρμοδιότητες.
- 7. Στον κ. Νικόλαο Σταυρουλάκη του Γεωργίου , Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και κατά τόπον, για τη Δημοτική Ενότητα Γουβών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Α. Καθ΄ ύλην αρμοδιότητες :
- Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού ,
- Προγραμματισμού,
- Διαφάνειας, Εσωτερικού Ελέγχου, Συμβούλου Ακεραιότητας,
- Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
- Εφαρμογής Νέου Δημόσιου Μάνατζμεντ,
- Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας,
- Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών , Ληξιαρχείου , Δημοτολογίου , Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου και Διεκπεραίωσης ,
- Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού,
- Την εξυπηρέτησης και ενημέρωση των πολιτών ,
- Τη λειτουργία των ΚΕΠ ,
- Τη λειτουργία του προγράμματος «Διαύγεια»,
- Τη λειτουργία των υπηρεσιών αλλοδαπών και μεταναστών ,
- Χωροταξίας,
Πολεοδομίας και
- Τις αρμοδιότητες που απορρέουν από το άρθρο 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και αφορούν τη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών, καθώς και αυτή που απορρέει από το άρθρο 75 Ιβ Περιβάλλοντος του Ν. 3463/2006 [Α΄114] αρμοδιότητα με αριθμ. 9.
Β. Κατά τόπον αρμοδιότητες :
αα] Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
ββ] την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γγ] Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα , σε κατάσταση καλής λειτουργίας ,
δδ] την υπογραφή , με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, και
εε] τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ] Την εφαρμογή του ΣΧΟΟΑΠ Γουβών
- 8. Στην κ. Θραψανιώτη Αικατερίνη του Νικολάου, Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Τουρισμού,
- Απασχόλησης, Καινοτομίας,
- Μάρκετινγκ και Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων,
- Αδελφοποιήσεις, και
- Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Χορηγικών Πόρων
Ειδικότερα ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006 [Α΄114] και συγκεκριμένα: άρθρο 75 Ια Ανάπτυξης την με αριθ. 8 αρμοδιότητα , άρθρο 75 Ιδ Απασχόληση τις με αριθ. 1-3 αρμοδιότητες , άρθρο 75 Ιστ Παιδείας , Πολιτισμού και Αθλητισμού την με αριθ. 10 αρμοδιότητα , άρθρο 75 ΙΙ την με αριθ. 23 αρμοδιότητα
- 9. Στον κ. Ροδιτάκη Τηλέμαχο του Δαυϊδ, Αντιδήμαρχο καθ΄ ύλην και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
- Συντήρησης και Αναβάθμισης Σχολικών Μονάδων, Αθλητικών Εγκαταστάσεων, Παιδικών Χαρών και λοιπών κοινοχρήστων χώρων,
- Ηλεκτροφωτισμού,
- Πρασίνου,
- Δημοτικών Κοιμητηρίων ,
- Υπεύθυνος Τεχνικού Συνεργείου μικροεπισκευών σε εγκαταστάσεις και κοινόχρηστους χώρους, και
- Συντονισμός και Υποστήριξη Λειτουργίας Δημοτικών Ενοτήτων [Εκτός της Δ.Ε. Επισκοπής]
Γ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι, στο πλαίσιο της μεταβίβασης των ανωτέρω αρμοδιοτήτων :
- Θα έχουν την αρμοδιότητα της υπογραφής του συνόλου των αποφάσεων Δημάρχου, των Διοικητικών Πράξεων, του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη της παραγράφου 3α του άρθρου 66 του ν. 4270/14 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016, καθώς και του συνόλου των εγγράφων, αδειών, βεβαιώσεων, συμβάσεων, διακηρύξεων, αναθέσεων κλπ, που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών των οποίων έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου.
2. Θα έχουν την αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο.
- Θα επιβλέπουν, θα κατευθύνουν και θα ελέγχουν, σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τις υπηρεσίες με το αντίστοιχο προσωπικό, στα θέματα αρμοδιότητας του/της καθενός -μιάς και θα μελετούν και θα εισηγούνται προς τον Δήμαρχο προτάσεις για την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και λειτουργία τους.
4. Θα αντιπροσωπεύουν και θα αναπληρώνουν τον Δήμαρχο σε κάθε περίπτωση , που θα τους /της ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή κωλύεται.
- Ο Πλευράκης Εμμανουήλ του Γεωργίου και σε περίπτωση που αυτός κωλύεται ή απουσιάζει ο Σταυρουλάκης Νικόλαος του Γεωργίου θα έχει την αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων.
Δ. Εξουσιοδοτούμε τους /τις ανωτέρω οριζόμενους – νες Αντιδημάρχους για :
- Την παραλαβή με απόδειξη κάθε είδους εγγράφων, ως και κάθε άλλου είδους εγγράφου, που αφορά τον Δήμο.
2. Την υπογραφή πιστοποιητικών , βεβαιώσεων κλπ, όλων των υπηρεσιών του Δήμου μας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
- Την υπογραφή εγγράφων προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς, καθώς και διάφορες ανακοινώσεις του Δήμου προς τους / τις κατοίκους και λοιπούς/πές.
- Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξει , φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων, που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας ή προσκομίζονται από τους πολίτες για τον σκοπό αυτό.
Ε. Οι οριζόμενοι με την παρούσα απόφαση έμμισθοι Αντιδήμαρχοι δικαιούνται αντιμισθίας, μέχρι τη λήξη της θητείας τους [31.12.2025] βάσει της ΚΥΑ 54698/2018 [ΦΕΚ 4704/Β΄/22.10.2028], όπως αντικαταστάθηκε από την ΚΥΑ 75011/05.11.2024 [ΦΕΚ 6129/06.11.2024 τ. Β΄].
ΣΤ. Το σύνολο των Αντιδημάρχων που ορίζονται με την παρούσα απόφαση είναι εννέα [9] , επτά [7] έμμισθοι και δύο [2] άμισθοι.
Ζ. Κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν την λήξη της θητείας του είναι δυνατή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 όπως ισχύουν.
Η. Από τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων εξαιρούνται :
1. Η εκ του νόμου αρμοδιότητα του Δημάρχου, ως Πειθαρχικού Προϊσταμένου.
2. Η αρμοδιότητα εισαγωγής θεμάτων στο Δημοτικό Συμβούλιο.
- Η αρμοδιότητα του άρθρου 204 παρ. 2 του Ν. 4555/2018 [Α΄133] «Σε περίπτωση έγγραφης άρνησης του Προϊσταμένου Οικονομικών Υπηρεσιών , η αρμοδιότητα για τη διατύπωση της εντολής της παρ. 1του άρθρου 26 του Ν. 4270/2014 [Α΄143] της παρ. 1γ του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 [Α΄145], ασκείται αποκλειστικά από το Δήμαρχο».
Θ. Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος Ζαχαρίας Δοξαστάκης .
Ι. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σπυρίδων Κατσαμποξάκης και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Δημήτριο Μπάτση.
ΙΑ. Από την έκδοση της παρούσας και ειδικότερα από 01.01.2025 παύει να ισχύει η με αριθμ. 1/02.01.2024 Απόφαση Δημάρχου.
ΙΒ. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο «Διαύγεια» , στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΕΜΜ. ΔΟΞΑΣΤΑΚΗΣ