Όσα είπε ο Δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης στο Ράδιο Κρήτη για την επένδυση στην πρώην Αμερικανική Βάση Γουρνών

Ο Δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης τοποθετήθηκε στο Ράδιο Κρήτη, στην εκπομπή του Μανόλη Αργυράκη, σχετικά με την επένδυση στην πρώην Αμερικανική Βάση Γουρνών, παρουσιάζοντας τις θέσεις του Δήμου και τις προτεραιότητες για την περιοχή.

Ακούστε αναλυτικά τη συνέντευξη στον παρακάτω σύνδεσμο.

 

https://shorturl.at/O55nF