Οι αποφάσεις της 9ης Συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Χερσονήσου

Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Καταστήματος Μαλίων πραγματοποιήθηκε η 9η τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Χερσονήσου (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.).

Στο πλαίσιο της συνεδρίασης, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

  1. Εξέταση αιτήματος εργαζομένων για εφαρμογή της παροχής του Άρθρου 8, παρ. 4 της Κλαδικής Σ.Σ.Ε. – Ομαδική ιδιωτική ασφάλιση εργαζομένων.
  2. 5η Τροποποίηση Προϋπολογισμού έτους 2025.
  3. Πρόσληψη ενός (1) υπαλλήλου ΔΕ Γραμματέα μέσω προγράμματος της ΔΥΠΑ για μακροχρόνια ανέργους 55-67 ετών.
  4. Προκαταβολή 3 μισθών σε υπάλληλο της επιχείρησης βάσει του άρθρου 9 της ΣΣΕ των ΔΕΥΑ.
  5. Έγκριση σχεδίου σύμβασης παροχής νερού από το διυλιστήριο του φράγματος Αποσελέμη για το έτος 2025.
  6. Λήψη απόφασης για πληρωμή πάγιας εντολής δόσεων δανείων.
  7. Έγκριση Πρακτικού ΙΙΙ της επιτροπής διαγωνισμού για το έργο: «Κατασκευή εξωτερικού δικτύου τροφοδοσίας της δεξαμενής ύδρευσης Πάνω Γουβών και αντικατάσταση παλαιών δικτύων ύδρευσης στον Οικισμό Κάτω Γουβών».
  8. Ορισμός Προέδρου Επιτροπής Παραλαβής έργων του Δήμου Χερσονήσου στο πλαίσιο της αμοιβαίας υποστήριξης Δήμου και ΔΕΥΑΧ.
  9. Έγκριση πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής για την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος εντοπισμού διαρροών στο δίκτυο ύδρευσης Μαλίων και Χερσονήσου.
  10. Έγκριση παραδοτέων της μελέτης: «Εκπόνηση Σχεδίου Ασφάλειας Νερού (ΣΑΝ) της Δ.Ε.Υ.Α. Χερσονήσου».
  11. Έγκριση απευθείας ανάθεσης για εργασίες αποκατάστασης βλάβης στον αγωγό ύδρευσης στη δεξαμενή νότια των Πάνω Γουβών.
  12. Έγκριση απευθείας ανάθεσης για την προμήθεια οικίσκου γραφείων (τύπου ISOBOX) για τον Βιολογικό Καθαρισμό Χερσονήσου.
  13. Έγκριση απευθείας ανάθεσης για τον καθαρισμό γραφείων Βιολογικού Μαλίων & Χερσονήσου για την περίοδο 2025–2026.
  14. Εξέταση αιτημάτων καταναλωτών – Καθορισμός ύψους χρηματικής εγγύησης χρήσης υδρομετρητή.

Στόχος της επιχείρησης παραμένει η εύρυθμη λειτουργία της και η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.